ПОИСК
Події

«Реальна жесть»: у магазині продали ковбасу, начинену… щурячими лапами

20:14 19 травня 2021
ковбаса з щурячими лапами

Військовослужбовець Національної гвардії України Олег Гаврилов придбав у магазині ковбасу одеського виробника. Прийшовши додому, розрізав цей м'ясний продукт і виявив в ньому таке… Втім, краще привести розповідь від першої особи — обурений покупець розмістив пост на своїй сторінці у Fecebook, забезпечивши його відповідними ілюстраціями та відео.

«Це просто якась ганьба! Перепрошую за мат у відео, але тут інакше ніяк. Це реальна жесть! Я військовий, бачив у своєму житті багато, повірте мені, але ковбасу з щурячими лапами — вперше таке бачу !!! Ковбаса фірми Гармаш, купили в магазині, ніби все добре, і вже вдома „тупо офігели“ від того, що було всередині. Нас на фронті таким лайном не годували, я вам клянусь. Я просто у шоці, це ж за кого вони нас мають??? Просто тварини. Ви за це понесете відповідальність, даю вам слово. Люди, ніколи не купуйте цю ковбасу, якщо не хочете травануться», — написав шокований Гаврилов.

Пост викликав активну реакцію користувачів мережі. Думки і, відповідно, коментарі розділилися. Одні вважають, що «Цього виробника потрібно просто порвати на шматки того розміру, якими можна начиняти ковбасу!» Інші вважають, що ця історія — фейк або «замовна постановка».

Відреагували і представники виробника продукції. Вони відзначають, що ні автор публікації, ні інші люди, які розміщували схожі пости (?!), Чомусь не звернулися ні до них на фірму, ні в державні контролюючі органи для проведення перевірки.

Сам же потерпілий впевнений у своїй правоті і наполягає на тому, що «за такий продукт винні мають понести відповідальність».

Фото і відео зі сторінки Олега Гаврилова в Facebook

2794

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.