ПОИСК
Події

Пожежа в костелі Святого Миколая в Києві: названю попередню причину загоряння

15:27 4 вересня 2021
костьол

Криміналісти визначили причину пожежі в київському костелі Святого Миколая 3 вересня. Займання сталося через коротке замикання в органі, а масштабною пожежа виявилася, оскільки працівники костелу не відразу викликали рятувальників, а намагалися загасити полум'я самотужки. Про це заявив голова МВС Денис Монастирський.

костел
Пожежа виникла через коротке замикання

За результатами огляду місця пожежі стало зрозуміло, що орган з дерев'яним корпусом, створений на початку 80-х, було знищено вогнем, і відновленню інструмент не підлягає. Костелу потрібен новий орган. Вартість відновлювальних робіт всередині будівлі, нової системи освітлення, закупівлі і установки великого органу на заміну інструменту від Rieger-Kloss оцінюють в десятки мільйонів гривень.

костел
Реставраторам доведеться замінити систему освітлення

Пожежники прибули на місце через 6 хвилин після надходження сигналу про надзвичайну подію, незабаром пожежу було локалізовано, а потім і ліквідовано. Завдяки оперативності рятувальників, конструкція будівлі залишилася цілою, існуванню костела ніщо не загрожує, а надзвичайний інцидент обійшовся без загиблих.

костел
Вигоріли 80 квадратних метрів будівлі

У Мінкультури складають повний список пошкоджень всередині костелу. Де будуть проходити виступи оркестру, який діяв при Будинку органної та камерної музики, поки немає даних — музикантам для концертів та репетицій шукають нове місце.

костел
Костел Святого Миколая

Нагадаємо, вогонь пошкодив 80 квадратних метрів будівлі. Джерело вогню знаходилося між першим і другим поверхом костелу, звідти полум'я швидко поширилося на стіни і дах.

Фото ДСНС/Telegram, Олександр Ткаченко/Telegram

701

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.