Факти
«Ощадбанк»

Не знімала гроші з рахунку кілька років: як похід у відділення банку закінчився для пенсіонерки підвищеним тиском та сльозами

Сергій ГОРЄЛОВ, «ФАКТИ»

03.11.2021 14:59

Клієнтка «Ощадбанку» втратила практично всю суму на рахунку через комісію за його обслуговування. Про це стало відомо із повідомлення постраждалої пенсіонерки на сайті Мінфін.

«У мене була ощадна книжка, коли я оформила пенсію, пенсійний фонд перераховував на неї гроші. У 2018 році я відкрила картку та перевела на неї пенсійні нарахування. На ощадкнижці залишилося 1477 грн, вирішила, нехай лежать на крайній випадок. І ось 1 листопада 2021 р. я вирішила зняти ці гроші та книжку закрити. І, жах, на рахунку залишилося 106 грн! Як мені пояснили, оскільки я не користувалася рахунком, з мене знімали по 60 грн на місяць, а з 2021 р. — по 100 грн!» — йдеться у повідомленні.

Жінка додала, що похід до банку для неї закінчився підвищеним тиском та сльозами.

«Виходить, банк три роки користувався моїми грошима і при цьому ще й забрав їх у мене», — робить висновок пенсіонерка.

В «Ощадбанку» жінці відповіли: «Для того щоб уникнути списання цієї комісії, достатньо один раз на рік провести будь-яку операцію переказу, зняття, оплати або поповнення».

«Тепер закрию й картку, не хочу бути клієнтом вашого банку», — зробила висновок пенсіонерка.

Раніше повідомлялося, що «Ощадбанк» продовжив термін дії прострочених карток